Fotokalender som present hela året

Jag talade tidigare om att en fotokalender kan vara en alldeles utmärkt present även utanför julklappsrushen och faktum är att jag på sistone har sett ganska så många sidor - eller e-shoppar - som gjort det möjligt att man numera kan välja vilken startmånad som helst för sitt kalendarieår och att mjukvaran sen själv uppdatera så att man får sin fotokalender 12 månader i tiden framöver. Innan trodde jag bara att det var möjligt att få sin startmånad i januari för gällande år, men självklart måste man göra så här om man vill att folka ska kuna ge bort en fotokalender som present under hela året.

Jag har även tidigare varit inne på hur fint det är att ge bort en riktigt, inbundet fotoalbum som present eller gåva vid alla möjliga tillfällen, och det är enkalre än någonsin att göra något som verkligen känns tematiserat och personligt. Bland annat har jag tittat en hel del på intressanta Solentro där man kan göra fina böcker inom en massor av olika teman, såsom Bröllop, Dopbok, Exemensbok, poesibok och så vidare. Värt att kolla in, inte minst när det är dax för alla hjärtans dag eller andra speciella presenttilfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0